Important!

Acest proiect a fost finanțat cu sprijinul Comisiei Europene.Aceasta comunicare reflecta numai punctul de vedere al autorului, iar Comisia nu este responsabila de utilizarea informațiilor conținute de aceasta comunicare.

miercuri, 3 decembrie 2014

Comisia de gestionare a proiectului

DECIZIA NR.162/20.10.2014
Director,
Prof. Creţu Cristiana
privind numirea Comisiei pentru gestionarea proiectului
nr. 2014-1-RO01-KA102-000810, aprobată în Consiliul de Administrație
din data de 14.10.2014

Având în vedere :
aprobarea de către Agenţia Naţională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educaţiei şi Formării Profesionale a finanţării proiectului nr. 2014-1-RO01-KA102-000810, cu titlul „Mobility in initial vocational training, a step in the integration on the European labor market”  (Acronim  MOBELM) şi Decizia Consiliului de Administrație din 14.10.2014,
Directorul Colegiului Tehnic “Costin D. Neniţescu” Piteşti, Creţu Cristiana, numit prin Decizia Inspectoratului Școlar Judțean Argeş,  nr. 1642/29.08.2014,  emite următoarea

DISPOZIŢIE

Art. 1. Se desemnează Comisia de gestionare a  proiectului  nr. 2014-1-RO01-KA102 -
            000810,  în următoarea componenţă:
1.               Zaharescu Magdalena - responsabil de proiect;
2.               Neagoe Irina Irena- responsabil formare profesională pentru participanţii din domeniul tehnic, calificarea Tehnician în automatizări;
3.               Dobre Alina - contabil şef, responsabil financiar al proiectului;
4.               Creţu Cristiana – director, responsabil monitorizare;
5.               Dobrin Marius- responsabil selecţie participanţi;
6.               Tiţirigă Ileana - responsabil pregătire  profesională a participanţilor din domeniul resurselor naturale şi protecţiei mediului (RNPM);
7.               Bostan Elena - responsabil  procedură de validare și recunoaștere a rezultatelor învățării;
8.               Georgescu Iulia Cezarina - responsabil cu diseminarea informațiilor pe durata implementării proiectului;
9.               Badea Ana - responsabil cu transferul și valorizarea rezultatelor la nivel regional;
10.           Gîlcă Codruța - responsabil Europass;
11.           Vintilă Ovidiu - responsabil pregătire participanți;
12.           Neamţu Daniel Viorel - responsabil IT (baze de date şi procesare documente).

Art. 2. Atribuţiile Comisiei de gestionare a  proiectului sunt ȋn cocordanţă cu
documentele ANPCDEFP şi ale Comisiei Europene care reglementează gestionarea proiectelor de mobilitate Erasmus Plus, KA1- VET learners şi sunt detaliate ȋn Anexa 1.
Art. 3. Prezenta dispoziţie s-a emis în 10 exemplare şi se va aduce la cunoştinţă membrilor  
 comisiei şi  Biroului pentru Programe Comunitare şi Integrare  Europeană.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu